Aplikacija GOHotel
je kreirana za bolju i jednostavniju evidenciju :
– ponuda ,
– rezervacija ,
– prijava i odjava klijenata ,
– kreiranja knjige gostiju ,
– izdavanja računa klijentima .
Koristi se u hotelima , hostelima i apartmanima .
Napravljena je kao online aplikacija za internetske preglednike : Internet Explorer ,
Mozilla Firefox i Google Chrome.
COCKTAIL
FISKALNO RJEŠENJE ZA UGOSTITELJSTVO, TRGOVINU, FRIZERSKE SALONE I PEKARE
BLAGAJNA S EKRANOM NA DODIR, ORDERMAN BEŽIČNI TERMINAL I PISAČ, KONTROLA POTROŠNJE, BACK OFFICE, POVEZIVANJE NA ŠANKOMAT, UDALJENI PRISTUP I NADZOR POSLOVANJA
RitamForms
U suradnji s tvrtkom Ritam d.o.o. iz Splita u mogućnosti smo vam ponuditi dosta snažnu poslovnu aplikaciju koja ima mogućnost ONLINE rada s udaljenih lokacija. Moguće je imati vlastiti server ili raditi na našim serverima gdje je osiguran backup podataka i održavanje servera tj. hosting client. Za hosting verziju moguće je iznajmiti licencu mjesečno tako da ne morate ulagati u startu za server, program instalacije i ostalo, preporučamo manjim i srednjim tvrtkama.
Poslovna aplikacija
Podržava : svi OS Windows
Aplikacija sadrži sljedeće module:
Veleprodaja | Maloprodaja |
PC blagajna | BackOffice |
Proizvodnja | Materijalno |
Građevinari | Najam strojeva i opreme |
Materijalno ugostiteljstvo | PC blagajna restoran |
PC blagajna kafe | Recepcija hotela |
Servis aparata | Servis vozila |
Financijsko knjigovodstvo | Glavna blagajna |
Obračun plaća i kadrovska evidencija | Osnovna sredstva |
Poslovno izvještavanje | Knjiga URA, IRA i KPI za obrtnike |
Carinsko skladište tipa D | Izvještaji |
U poslovni sustav na Windows platformi ugrađeno je dugogodišnje iskustvo niza knjigovodstvenih stručnjaka te poslovnih konzultanata s kojima smo tijesno surađivali tijekom razvoja. Izraz “poslovni sustav” koristimo u punom smislu riječi. Naime, nekadašnji niz odvojenih poslovnih aplikacija je nestao. Postoji samo jedan poslovni sustav koji se “kroji” prema vašim potrebama.
Pouzdana baza podataka. Koristimo tehnologiju database servera, koja osigurava integritet podataka. Na akcije tipa “indeksiranje podataka” možete zaboraviti. Brz i jednostavan pristup s udaljenih lokacija. Ovakav sustav idealan je za tvrtke koje imaju više poslovnih jedinica na različitim lokacijama, a žele točnu i cjelovitu informaciju u svakom trenutku. Čvrsta integracija pomoćnih knjigovodstava (veleprodaja, maloprodaja…) i glavnog knjigovodstva, u skladu sa standardima ERP sustava. Sustav garantira konzistentnost knjigovodstvenih izvještaja glavnog i pomoćnih knjigovodstava.
– Prava korisnika postavljena su na razini radnih jedinica i poslovnih procesa.
– Korištenje interneta za pristup izvještajnom sustavu
– Eksport dokumenata i izvješća u standardne formate: PDF, Excel, HTML…
Sustav izbornika kroji se prema radnim mjestima. Svaki korisnik može imati zaseban izbornik, u kojem postoje opcije koje su mu dozvoljene. Izvještajni sustav koristi podatke više godina u nizu, tako da možemo analizirati trendove prodaje ili proizvodnje u dužem vremenskom razdoblju. Korištenje interneta ili vlastitih VPN mreža za pristup sa udaljenih lokacija. Brza izrada novih izvještaja. Postoji mogućnost da kućni informatičari samostalno dodaju nove izvještaje, bez intervencije programera Ritma.